Blondinbella, Alex Schulman - släng er i väggen för här kommer jag!!!

I´m going public...nu är ju bloggandet offentligt eftersom nätet är tillgängligt för nästan alla men nu kommer mitt bloggande bli mer officiellt! Jag har blivit tilfrågad av Nacka Värmdö-posten att blogga via deras hemsida! De ringde igår och jag ska tydligen fotograferas (shit) samt att de ville att jag skulle formulera med cirka fem ord vad "bloggens essens" är!! Jag som trodde att jag bara skulle blogga i ett nytt forum med en annan layout men nu blir det seriöst och det känns otroligt spännande och pirrigt! Pappa (som är en erfaren och framgångsrik journalist) frågade vad jag kommer att få i pröjs och ärligt talat så har jag faktiskt inte reflekterat över detta. Jag tror att jag jobbar på frivilligbasis men för mig räcker det att jag matar mitt ego med "pengar" - det finns de som uppskattar det jag skriver och det är jättekul. Jag har några hängivna läsare på denna blogg och ni är mina största supportrar - TACK! Att en sliten småbarnsmorsa med välling intorkat i håret och snor på kavajslaget kunde få uppskattning för att jag reflekterar över min tillvaro trodde jag aldrig.

Så...hoppas att ni fortsätter läsa min blogg efter att jag har flyttat den! Den kommer inte att förändras men förhoppningsvis kommer inläggens frekvens att öka. Återkommer med den nya adressen!

Återigen...tack för att ni läser!

Over and out...
Y.s/
Anna

Kommentarer
Postat av: lovisa

wii! Fan vad kul, Anna!

2008-10-07 @ 16:37:04
Postat av: Nisse

Kommer fortsätta läsa på NVP, that´s a promise.



/Nils

2008-10-07 @ 18:49:28
URL: http://nissejohannesson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Lätt att jag kommer att fortsätta att läsa. Jag följer dig, cooling :D

2008-10-07 @ 19:44:00
URL: http://herloudthoughts.blogspot.com/
Postat av: Tant

Anna, du MÅSTE ta betalt! Man ska inte ge bort det gratis bara för att det är kul!

2008-10-17 @ 20:28:30
URL: http://tantaugusta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0