Vad är kärlek?

Kärlek är något som är väldigt abstrakt...en känsla...och väldigt svår att beskriva. I tisdags förra veckan slog det dock mig hur jag kan definiera min kärlek till Anders eller att jag vet: DETTA ÄR KÄRLEK! Jag gör det på ett sätt som vi flickor förstår: i kläd- och skometaforer...


- Man vet att det är kärlek när min älskade sambo köper två klänningar istället för en i morsdagpresent med motiveringen: du är värd dessa!

- Man vet att det är kärlek när min älskade sambo låter MIG köpa ett par sandaler trots knorr...

- Man vet att det är kärlek när samma älskade sambo några dagar senare utbriser (över samma par sandaler): de är ju riktigt snygga...


Så Anders...jag älskar dig...mer än mina Pradapumps...mycket mer...


Over and out

Y.S

/Anna

Kommentarer
Postat av: Madde K.

Snyft, så vackert. "..mer än mina pradapumps.." Då älskar du honom verkligen. That`s amore!

2008-06-02 @ 22:36:59
Postat av: Lovisa

Åh!

2008-06-03 @ 12:56:15
URL: http://lovisaekdahl.blogspot.com
Postat av: Viveca

"Så Anders...jag älskar dig...mer än mina Pradapumps...mycket mer..."
Vet inte om du har tittat något på Sex And The City, det gör jag och det lät prcis som något Carrie skulle säga om hon verkligen älskade någon = )
Härligt inlägg

2008-06-03 @ 21:59:16
Postat av: Angelica (Leka)

Kärlek är som när man får sätta plåster på sitt skoskav efter att haft på sig allt för obekväma skor, men som man bara måste ha för att dom är sååå FINA.

Anna det finns ingen tvekan om att du verkligen älskar Anders ;D

Tack för igår (sista måltiden) förresten, de va verkligen trevligt!

2008-06-04 @ 11:12:09
Postat av: Anna-Karin

Själv älskar jag ingen/inget annat lika mkt som jag älskar mig själv. jag är älskvärd så att säga.

2008-06-04 @ 13:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0